de time machine van h.g. wells https://hollandpillen.com/zopiclon/ giant eagle apotheek oudere dorp

Hoe de FM Group parfums zijn ontstaan

[Totaal: 8    Gemiddelde: 3.9/5]

 

Hoe de FM Group parfums zijn ontstaan

In dit artikel krijg je meer uitleg over hoe de FM Group parfums zijn ontstaan. Doordat de parfums nog maar 10 jaar op de markt verkrijgbaar zijn, is het merk nog relatief onbekend. In die tien jaar is het bedrijf echter enorm gegroeid en zijn er vestigingen in meer dan 50 landen. Met ruim een half miljoen FM parfum distributeurs is de FM Group een serieuze speler in de parfumbranche geworden. De kans is daarom groot dat je de FM Group steeds vaker tegen zult komen of van zult horen. Maar hoe zijn de FM parfums nu eigenlijk ontstaan? Ik neem je mee naar Polen, 2005…

 

Arthur Trawinski

Arthur Trawinski was geen  onbekende in de parfumbranche. Zijn vader is eigenaar van firma Perfand, een Pools bedrijf welke parfumconcentraten verwerkt tot parfums. Hij zag dat er een enorm verschil zit in de productiekosten van parfums en de verkoopprijs welke de parfummerken hanteren. Zijn missie werd om parfums op een andere manier te vermarkten, zodat het voordeel bij de consument terecht komt in plaats van bij de merken. De FM Group (Federico Mahora Group) was geboren en het concept werd al snel een groot succes!

 

Mond tot mond reclame

Wat is dan het verschil? Het verschil zit voornamelijk in het op de markt brengen van de producten via mond tot mond reclame. Met andere woorden ook wel aanbevelingsmarketing genoemd. Deze methode gebruik je onbewust vaak en is effectiever dan de reclames via televisie of advertenties. Als jij ergens enthousiast over bent en een vriendin of familielid hierop wijst, is de kans best groot dat zij dit serieus nemen en gaan proberen. Door alleen via deze manier te werken, wordt er enorm veel bespaard en komt het voordeel terecht bij de klant. Het feit dat er in 10 jaar tijd al meer dan een half miljoen enthousiaste gebruikers zijn, zegt al bijna genoeg.

 

Zelfde geur of niet?

Zijn de geuren precies hetzelfde als de geuren van de bekende merken? Het antwoord is zowel ja als nee. De parfumconcentraten worden bij de Drom in Duitsland opgekocht. Dezelfde concentraten worden door andere merken ook gekocht.  Doordat elk merk de parfumconcentraten zelf laat verwerken door een externe partij (in het geval van de FM Group is dit de firma Perfand), kan er altijd een klein verschil ontstaan. Daarnaast verwerkt Perfand meer geurconcentraat in de parfums van FM, waardoor er in de meeste gevallen sprake is van echte parfum in plaats van Eau de Parfum.
FM Parfum is dus een geheel eigen parfumlijn net zoals de andere parfummerken. Van namaak of imitatie is geen sprake!

Voor meer informatie ga je naar de FM Group Distributeur pagina.

 

No Comments Yet.

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.